1Тогаш о Исус ваќерѓа е народоске хем пе учениконге, 2ваќерибаја: „Е Мојсеске ко тхан бешле о книжниќа хем о фарисеа, 3одолеске са со ка ваќерен туменге – ќерен хем пазинен – ама ма постапинен според оленгере дејља, соске ваќерена, а на извршинена! 4Него пхандена пхаре хем неподнеслива пхарипе хем чхивенале упро думо е манушенге, а коркори на мангена ни најеја те помрдиненлен.
5А са пле дејља ќеренален, за да те дикхенлен о мануша; одолеске ќеренален побаре пле молитвена записиа хем ќеренален баре о ресиа е шеенгере; 6мангенален: о челна тхана ко веселбе хем о прва тхана ко синагоге; 7о поздравиа ко јавна тхана хем о мануша те викиненлен ‘Рави.’
8А тумен ма нарекујнен тумен ‘Рави’ – соске тано јек тумаро Учители – о Христос, а тумен сарине сијен пхрајља. 9Хем никас ки пхув ма ваќеренле тумаро дат, соске тано Јек тумаро небесно Дат. 10Ниту те нарекујнен тумен наставниќа, соске тано Јек тумаро Наставнико – о Христос. 11А о побаро машкар туменде нека овел туменге слуга. 12Кој вазделапе пес – ка овел понизимо, а кој понизинелапе пес – ка овел возвишимо.
13Керко туменге, книжниќа хем фарисеа, лицемерна, кој пханденале о небесно царство англо мануша: соске коркори тумен на кхувена, ниту мукенален андре околен, кој мангена те кхувен.
14Керко туменге, книжниќа хем фарисеа, лицемерна, соске ханален о кхера е вдовиценгере, хем баши одоја бути молинена тумен дугачко, одолеске ка добинен побари осуда.
15Керко туменге, книжниќа хем фарисеа, лицемерна, кој обиколинена о море хем и пхув, за да те придобинен јек следбенико, хем кога ка овел одова, ќеренале чхаво е пеколескоро, дуј пути полошно тумендар!
16Керко туменге, короле водачиа, кој ваќерена: ‘Ако некој делапес совли ко Храми, нае тано ништо; ако пак делапес совли е Храмеске ко злато, тогаш тано обврзимо!’ 17Бигоѓакере хем короле! Сој тано побаро: о злато или о Храми, со осветинелале е злато? 18Хем: ‘Ако некој делапес совли ко жртвенико, нае тано ништо, а ако делапес совли ко дари, сој тано упра лесте, тогаш тано обврзимо.’ 19Коројрален! Сој тано побаро: о дари или о жртвенико, со осветинелале е даре? 20Хем аѓар, кој делапес совли ко жртвенико, делапес совли ки лесте хем ко са сој тано упри лесте. 21Хем кој делапес совли ко Храми, делапес совли ки лесте хем ко Окова, Кој живинела ки лесте. 22Хем кој делапес совли ко небо, делапес совли е Девлеске ко престол хем ко Окова, Кој бешела ки лесте.
23Керко туменге, книжниќа хем фарисеа, лицемерна, кој дена десеток таро нане, копра хем кимин, а мукленле о поважно ко Закони: и правда, и милост хем и вера. Акава требела сине те ќерелпес, а окова те на мукелпес! 24Короле водачиа! Тумен цединена е комарцо, а прогутинена е камила!
25Керко туменге, книжниќа хем фарисеа, лицемерна, кој чистинена авријалдан и чаша хем и чинија, а андре ола тале пхерде чорибаја хем алчна! 26Королеја фарисеј, очистин англедер андрале и чаша, за да хем те овел чисто хем авријалдан!
27Керко туменге, книжниќа хем фарисеа, лицемерна, соске преличинена ко макхле гробиа, со авријалдан дикхјовена шуже, а андре пхерде муликане кокалонцар хем секова мелалипе! 28Аѓар хем тумен авријалдан сикавена тумен ленге праведна е манушенге, а андрале сијен пхерде со лицемерство хем беззаконие.
29Керко туменге, книжниќа хем фарисеа, лицемерна, кој градинена ленге гробиа е пророконге хем украсиненален ленге о спомениќа е праведниконгере, 30хем ваќерена: ‘Ако живинаја сине ко диве амаре даденгоро, на ка ова сине ленгере соучесниќа ко рат е пророконгоро.’ 31Аѓар сведочинена баши туменге, дека сијен чхаве околенгере, кој мударгелен е пророкон. 32Хем тумен допхерен и мера тумаре даденгири! 33Сапален, сапескере породиа! Сар ка нашен таро судо е пеколескоро?
34Одолеске, еќе, Ме бичхавава туменге: пророќа хем мудрециа, хем книжниќа. Олендар јекен ка мударенлен хем распнинен, а е јаверен ка камшикујненлен ко тумаре синагоге хем ка гониненлен тари диз ки диз, 35за да те авел упро туменде цело праведно рат, сој чхордо ки пхув таро рат е праведно Авелескоро џи ко рат е Захаријаскоро чхаво е Варахинескоро, кас со мударгенле машкар о Храми хем о жртвенико. 36Чаче ваќерава туменге, са одова ка авел упро акава поколение.
37Ерусалим! Ерусалим, со мудареја е пророкон хем со лејален баренцар о бичхавде ки туте! Козом пути мангљум те кхедавлен те чхавен, сар со и квачка кхеделален пле пиличкен тело пака, ама на манглен! 38Еќе, мукелапес тумаро кхер пусто! 39Соске ваќерава туменге: отакана нае те дикхен Ман џи коте на ваќерена: ‘Благословимо тано Окова, Кој авела е Господареске ко анав!’“